Friday, October 14, 2011

angrybird!

wah...bpe lme ek x tulis blog ni...hm..so tired lately..ditambah lak dgn demam+selsema+batuk teruk...blum lg tmbah dgn beban asgnments...fuh.....seronok ajew......ak ngn azwa? Happier...cuma dy byk mslh je skrg...kwangan,skit hati dgn org lain,n dy pn sllu jgk skit...rse mkin skit plk ak ble dy skit...i dont know much about his probs with her....but it kind of annoying me...not sure why....their probs affect me but not directly...hm...whateverla....yg penting,ak jaga hal ak...rse smkin sihat skrg..Alhamdulillah...rindu nk main angrybird...tp x dpt nak main sbb ad konflik ttg game 2...xtau la btul ke tidak...hurmmmmmmm

No comments:

Post a Comment

mY B!0$

My photo
Jerantut,Pahang, pahang,malaysia, Malaysia
Nothg special...Im just a girl that always hope that i can improve myself become better n better person..Pleased by everyone around me...iLy zaimer(combination of my parent's name lah)